❤ دنیای زیبا ❤(شکلک و زیباساز)

لاینر های جدید سری سوم

1390/5/27 0:57
نویسنده : مهگل
3,209 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

                     بقیه لاینر ها در ادامه مطلب ...

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبادنیای زیبادنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبادنیای زیبادنیای زیبا

دنیای زیبا

ذنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان راميلا
27 مرداد 90 11:45
شكلهاي قشنگي هستند من خيلي از اونها استفاده كردم ممنون، ضمناً لينكتون كردم .
مامان ریحانه
28 مرداد 90 22:32
شکلک هاتون خیلی خوبه من همیشه استفاده میکنم من شما رو لینک کردم
مامان سپنتا
30 مرداد 90 2:30
سلام من یه سوال دارم من می خوام برای وبلاگم بک گراند بذارم.میشه راهنماییم کنید؟؟؟


سلام
شما میتونید در سایت dazzlejunction.com
در قسمت background مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
کدش را کپی کنید و در قسمت تنظیمات وبلاگ در قسمت
اسکریپهای اختصاصی past کنید.